Utmanad av min kusin!

Skrivet den 2008-12-26 klockan 14:03:15
Var är din mobiltelefon? Vid tv
Var är din andra hälft? I skogen
Ditt hår? Är oborstat
Din mamma?  Hemma
Din pappa? Vet jag inte
Syskon? Har inga
Det bästa du vet? Mina barn
Din dröm inatt? kommer inte ihåg
Din dröm/ditt mål? Bra jobb, lycka.
Rummet du är i? Kontoret
Din hobby? Jaga, hästar
Din skräck? vargar
Var vill du vara om 6 år? I ett nytt hus med min familj, gärna gift.
Var var du igår? hemma
Vad du inte är? Där
En sak du önskar dig? Just nu att bli frisk
Var du växte upp? Tyresö, Stockholm
Det sista du gjorde nu? innan detta pratade jag med Nicole
Dina kläder? Är mjuka
Din TV? Är på
Ditt/dina husdjur? Hund och katter
Dator? Ja
Ditt humör? Trött
Saknar någon? Många
Din bil? Volvo
Något du inte har på dig? Tofflor
Favoritaffär? Nån med bra mat i
Din sommar? Var varm
Älskar någon? Ja! Enormt!
Favoritfärg? En hel hög
När skrattade du senast? vet ej..
När grät du senast? igår.

jag utmanar Jenny!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback