Tisdag kväll.

Skrivet den 2008-12-09 klockan 20:54:30
IKEA..nu kommer jag:-) I morgon skall det köpas prylar, och förnyas i hemmet, vi kommer åka till Karlstad då det i Göteborg är delvis sängt, och så kanske vi kan hälsa på Nicoles kusiners pappa som ligger på sjukhus efter att han fått en hjärtinfarkt. Vi kommer passa på att handla en massa julklappar till Nicole också då hon kommer tillbringa eftermidagen hos farmor, Inte Nicole emot:-)

Idag träffade jag Johanna i jaktäfären, det var ju ett år sen vi sågs, eller ja.. i mars då vi åkte och såg KENT i Karlstad. Jag fattar inte hur fort tiden går, borde ju träffa mina vänner mer..och Johanna bor ju inte så långt bort.

Här kommer lite efterlängtade bilder på renoveringen i stora rummet:-)
Jag har fått en jakt tokig gubbe som tar min dyrbara bloggtid, genom att hänga på Min jakt men här kommer de iaf!


Johan och Farfar


En våd sätts upp


En av tapeterna


Fond tapeten
  

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! :) Är du sugen på en ny bloggdesign? Jag lottar just nu ut 1 gratis bloggdesign! Jag gör även beställningsdesigner och har auktioner, så kika in hos mig :)

2008-12-10 | 18:50:12
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig kväll! :)

2008-12-10 | 18:57:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback