Söndag kväll...tröök

Skrivet den 2008-12-28 klockan 18:45:54
Söndagar är ju så trökiga... Nicole är rättså pigg och har lekt en hel del idag, vi har även varit ute en sväng vilken Nicole blev glad över!
Pankakor blev det till middag..inte min favorit men vad gör man när det inte finns så mycket hemma och Johan är iväg och Nils är sjuk. Hoppas jag kan få innhandlat nått i morgon så vi får lite "riktig" mat igen!
Johan ja, han jagar vildsvin, eller just nu är han på väg hem, med ett vildsvin i bilen=) Just nu är jag lite kluven då jag inte vet om jag vågar äta köttet...jag är rädd för trikiner...blääää och så ska man ju skicka in njurtappen men de va inte Johan som tog ur så han vet inte om den sitter kvar...han ska höra sig för med Niquitas uppfödare för dom jagar mycket gris så får vi se vad vi gör.

Min kommpis Anna hade Me&I party idag, det hade ju jag velat gå på..attans att Nils skulle vara sjuk..säljaren Birgitta som jag känner sen Familjeliv ska sluta och det hade varit så kul att gå...men,men...sånt e livet!

Nu fick jag en yttert gnällig dotter brevid mig..
  

Kommentarer
Postat av: Stefan W

fel svar.



De är födda med några minuters mellanrum, inte några år och några minuter.



Dessutom ser de ju identiska ut :)

2008-12-29 | 11:09:41
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Stefan W

sv: Hahaa.. fel :P

2008-12-29 | 12:20:01
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback