Renovering!

Skrivet den 2008-12-04 klockan 21:58:51
Vi renoverar för fullt ute i vårat stora rum just nu, därav den dåliga uppdateringen av bloggen. Vi är på slut spurten nu och i morgon skall vi börja tapetsera, vilket jag älskar att göra och Johan hatar;-) hehe får se hur det går! Nästa vecka skall vi åka till IKEA och handla en massa fint till rummet och sedan möblera om (flytta ut tv) sen göra de rummet som vi har som tv rum nu till sovrum och vårat sovrum till Nicoles rum och så får Nils Nicoles..hängde ni med? :-)
Just nu ser det mycket lovande ut och det kliar i mina fingrar, jag vill få det klart nu så att jag kan få i ordning till jul. Det ser ut som om Nicoles kusin Fredrik kommer ner till oss helgen den 13:e dec för att följa med Johan på vildsvinsjakt, mitt mål är att allt skall vara klart då. Helgen efter skall vi upp till Fredriks skola (Jaktgymnasium) och jaga räv, hare och fasan. jag är så jaktsugen nu så det är inte klokt, jag vill också åka på vildsvinsjakt!! JAG VILL!!Hoppas kunna visa lite blider på tapetseringen i morgon annrs får jag visa det när allt är klart, och självklart skall jag visa bilderna från dopet..som vanligt är jag seg på att lägga över bilderna till datorn.

Nu skall jag sova.
God natt!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback