Måndag!

Skrivet den 2008-12-29 klockan 18:00:29
Idag har jag varit iävg med Johan för att kolla till hans maskin, som var fastfrusen, sen åkte vi och kollade på vildsvinet som hänger på kleverud och passade på att hälsa på farmor och farfar.

Jag fick igenom efter lite letande på jägarförbundet att vi bör skicka in prov på köttet så det kommer att göras, känns mycket bättre nu=) så gott att ha vildsvin till middag!

Ja, just det min kusin Anna har ju fått en bebis nu, natten till igår kom hon ut, jag vet ej namnet på henne än men det kommer nog, farfar viste inte så mycket då Anna inte hade ringt själv än. Grattis Anna!

Till middag idag blev det rådjurs biff med min klyftpotatis, broccoli och en god kantarellsås, mums=)
På tal om god mat, har ni någon gång kollat på vad blir det för mat? med Per Moberg? Han är en av mina favoriter när det gäller matlagning (inte bara för att han jagar) han är så grym i köket, och vilket kök, det skulle jag vilja ha!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback