Måndag -Nio dagar kvar till jul!

Skrivet den 2008-12-15 klockan 21:03:22
Hej!
Mycket kring julen nu, oj oj oj..vet inte varför jag alltid lyckas vara ute i sista minuten när det gäller julklappar och julkort, jag fick iaf iväg julkorten idag:-) Hurra! Vissa år har det legat kvarglömmda i bilen och aldrig hamnat på lådan.
I morgon när vi lämnat Nicole på dagis så ska vi åka och handla julklappar, en hel massa åt barnen och endel åt övrig familj, tänker inte skriva vad då vissa läser min blogg. Nicole ska iaf få en cykel av oss och en del annat också, Nils får lite leksaker och kläder.

Johan var ju på jakt i helgen, blev ingen gris :-(  Det blev ett rådjur och en räv. Vildsvinen hade gått ur såten på morgonen. Johan blev nerbjuden på mera jakt, så nu den 28:e dec åker han och ev fredrik ner igen och ska då förhoppningsvis få jaga vildsvin. Det blir förmodligen mera jakt där nere framöver, nu när de åker kommer Johans kommpis med en tysk till åka med. Det kan också bli jakt på vildsvin i Grästorp och då inte i hägn utan "riktig" jakt:-) Bra att de inte behöver åka land och rike runt för att få jaga gris, och dessutom på varg fria marker!

Lite bilder på mina skitungar =)


En glad liten Nils


Nicole och Nils


Nicole
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback