Måndag.

Skrivet den 2008-12-08 klockan 09:33:26
Tjenixen!

Nu är renoveringen ääääntligen klar:-) Det blev super bra! Mycket jobb var det..det tog ju sin tid, men det var de värt. Som alltid ligger ju alla bilder i kameran med jag skall lägga upp dom idag.
jag har hela huset att städa och jag har inte tvättat på länge så det behövs göras idag med.

jag känner mig lite halv dålig idag, ont i kroppen och fryser/svettas om vartannat hela tiden, jag har tagit två panodil så jag hoppas må lite bättre om en stund. barnen är friska nu, Nicole vill till dagis och skall få åka i morgon, hon saknar de såååå mycket.

jag pratade med mamma igår och hon hade ringt på några lägenheter med sa att iaf en skulle ringa tillbaka, så säger hon jämt, en skall ringa...bla, bla jag tror inte hon har ringt, så sa hon att det var ju skönt nu att hon hade någon stans att bo...men det är ju inte långsiktigt..hon tror ju att det finns all tid i världen nu, fattar inte hur hon tänker hon måste ju flytta! jag skall ringa idag och se vad som händer.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback