Ingen hjärnhinneinflammation!

Skrivet den 2008-12-27 klockan 14:45:27
Skönt! Nicole hade inte hjärnhinneinflammation, hon hade förhöjd sänka men inget farligt utan de åkte hem igen! Om hon får feber igen ska hon in annars så hoppas de att hon snart blir helt bra! Nils har fårr feber igen=( 39,5! nu sover han och jag hoppas att den inte är så hög när han vaknar!

Julafton var väll ok annars, Jag, Johan, Nils, Nicole, Peter, farmor o farfar. Min mamma skulle ju ha varit med och senast dagen innan så skulle hon komma...men nepp..hon kom som vanligt och bara lämnade klappar och åkte iväg med kent istället...trist, men aja..

Min kusin Anna ligger just nu på BB och jag önskar henne all lycka!

ja, ska jag berätta vad jag fick i julklapp=)
Jag fick en mjukis overall 8av Johan), svart jätte fin och go, så fick jag pressentkort på Lindex, Handukar och så KENT BOXEN (av Johan)
så snäll han är=)
Johan fick en Eka swingblade (jaktkniv) av mig och en GP batteriladdare!

Nu ska jag laga middag snart, det blir fisk! jag är trött på prinskorv nu, hehe
  

Kommentarer
Postat av: Martiina

Va skönt att det inte var hjärnhinneinflammation!

Hoppas ni blir bättre snart.,,



Kramar från kusinen Martiina

2008-12-28 | 18:23:50
URL: http://sorgflicka.blogg.se/
Postat av: zandra

ja, jätte skönt att det inte var någon fara!

Hon är redan på bättingsvägen!

Kram

2008-12-28 | 18:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback