Hemma igen!

Skrivet den 2008-12-01 klockan 14:37:24
Så, nu har jag varit ute hos mamma och så åkte vi till mormor för att be om ursäkt. Moromor blev jätte glad över att vi kom och sa att det inte var hela världen. Lite skönt att hon tog det så, men jag har fortfarande en klump i bröstet då jag ville att hon skulle varit med! Hon fattades ju! Skit också!
Nils var jätte go och satt i famnen på mormor och skrattade jätte mycket och det gjorde mormor glaaad:-)
Jag skall ge henne kort på Nils och henne och på Nils i dopklänningen!

mamma mådde bra idag med, hon hade nor inte hunnit i flaskan i dag häller, skönt! Hon var jätte go med både Nils och Nicole. jag får snart åka ut igen! En lyckad fm!

Nu skall jag försöka få lite jul i huset!
  

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej!

jag har dåliga nyheter när det gäller min blogg. Jag kan inte logga in! jag hoppas kunna få hjälp under dagen av blogg.se, bara så ni vet ingen uppdattering förän det är löst.



Ha en bra dag!

/zandra

2008-12-02 | 08:55:01
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback