God kväll!

Skrivet den 2008-12-02 klockan 20:35:01
Så, nu kommer jag in igen! skönt, vet inte varför det blev så..tydligen fel på systemet.

Idag har jag målat fönster och plockat endel hemma, sen var jag iväg till granngården och köpte hundmat, åkte en sväng till hästen också! Nicole var hemma från dagis idag med, då hon inte är bra i ögonen än. Nils var bra i söndags men nu är det värre igen trotts att vi droppar varje dag.

jag pratade med mamma i em och vi planerade innför julen och hon ville komma till oss, får se om det blir så, för hon har ju velat det förr men inte stannat. jag funderar även på att bjuda min mormor på jul, då det blev så fel på dopet, jag vill visa att jag värligen är ledsen över hur det blev, jag har inte frågat än. Jag pratade med henne idag, och tackade för kortet jag fick på posten!

Just nu planerar vi jakt :-) Johan åker förmodligen ner till blekinge den 13.e och jagar vildsvin! Kul för honom och för Niquita, vi skall släppa i hägn nu på söndag och se hur hon är på gris (igen) och fungerar hon bra så kommer de åka. Skönt att jaga där det inte finns gråben! Vi får sms om varg-obs flera gånger i veckan, och senast i helegn tog vargen en jakthund mellan färgelanda och Uddevalla.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback