Fy fan vad jag är elak!

Skrivet den 2008-12-01 klockan 07:59:56
Jag fattar inte hur jag tänkte, jag var helt säker på att min mormor skulle åka färdtjänst till dopet, asså jag hade inte en tanke på att hon inte kom. När vi var i kyrkan träffade jag inte äns hälften innan själva dopet, men jag borde reagerat att moromor inte var med. Hur fan kunnde jag missa det? Då kunde ju någon bara åkte ner och hämtat henne...men ingen sa nått och hon glömmdes bort:-( stackar, stackars mormor, hur fan kunde jag!! Jag skall åka till mormor idag, men hon lär ju vara arg som ett bi..jag vet inte vad jag skall säga, hon har missat något så fint och jag önskar att jag kan vrida tillbaka tiden! Fårlåt mig mormor!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback