Fredag!

Skrivet den 2008-12-12 klockan 08:20:48
En god morgon, rätt så god iaf... jag vet inte varför men jag har fått tillbaka min elaka magkatarr igen:-( nu lever jag på soppa (igen) Jag ska ringa VC idag och se om jag kan få komma till en läkare, men jag tror inte det finns något jag kan äta när jag ammar, och som jag har skrivit förut så vill jag inte sluta amma nu, om jag får bestämma så vill jag amma till mins mars!
Idag kommer barnens kusin hit, Fredrik, han och Johan ska ju åka och jaga i morgon bitti, de åker vid ca 4 på morgonen ner till Halmstad för att ta med ägaren till jaktmarken, sen åker de ner till kristianstad för att jaga! Jag hoppas att det blir en lyckad jakt och att underbara Niquita är såå redig:-)

Såhär såg Niquita ut efter att själv tagit sig ur spårselen under ett eftersök och gått ner i ett grävlings gryt, utan gryt pejl, efter två timmars grävning kom hon upp. obs på grund av de skador hon får av grävling så jagar vi inte det med henne undantag då när hon väljer det själv, tok hund!

  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback