Fredag!

Skrivet den 2008-12-19 klockan 07:58:23
Hejsan..idag är jag en trött mamma! Nicole vaknade inatt av att hon hostade jätte mycket och var ledsen över det, jag gick in och skulle trösta då hon var rädd, hon hostade slem:-( Kännde på pannan och förstod att hon hade feber, tempade henne och det visade sig att hon hade 38,9 så hon fick en supp och sen krypa ner hos oss. Nu på morgonen hostar hon också och har feber men inte lika hög! Vi får se hur dagen blir. Jag skulle åkat och köpt julklappar till Johan idag, men Malena..men hur det går vet jag ej..jag får nog vara hemma:-( johan är i Värmland och jagar så han kan ju inte passa Nicole. varför ska alltid jag ha sån otur. jag måste få tag i mera suppar till Nicole iaf, och nått att äta till middag, det är målet med idag....

Igår på BVC visade det sig att min lilla gosse gått ner =( han som legat jätte bra och högt uppe på kurvan..nää vad rädd och ledsen jag blev:-( Han ska få mer mat nu tyckte hon, och mer gröt på kvällen..så får vi se nu ska jag inte dit förän i feb..lite långt kvar..men, men..
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback