En sjuk dotter =(

Skrivet den 2008-12-19 klockan 14:34:10

Nicole har fortfarande feber, 39,2 nu och supparna är slut..Nils sover och jag ska åka när han vaknar. Jag tempade Nicole och vi skulle måla men när jag kom tillbaka till soffan sov Nicole, hon får sova en stund så åker vi sen...hon sov även på fm. Hoppas innerligt att det bara är tredagarsfeber som går över fort och inte är nån större fara med. Vill inta ha sjuka barn på julafton!
På tal om sjukdommar, kom ihåg när jag tog körkort, satt i bilen och pratade men läraren som för övrigt var helt grym, ja, vi pratade om min graviditet (väntade då Nicole) och att jag behövde spy varje dag..hon talar om att hennes syster var jätte magsjuk när hon skulle föda! fatta, så dålig som man är när man har magsjuka och så behöva föda barn! Vilket öde! Dett är jobbigt att föda barn utan att ha magsjuka det vill jag lova!

  

Kommentarer
Postat av: Martiina

Hej kusin!



Jag har utmanat dig i min blogg.



Hoppas allt är bra med er...



Kram

2008-12-22 | 07:50:18
URL: http://sorgflicka.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Heej :) Lämnar en kommentar så du ser vem som läst :)

2008-12-22 | 07:52:59
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback