Ammningen avslutad...snyft

Skrivet den 2008-12-30 klockan 19:39:13
Så, då äter inte min lilla Nils från min tutte längre=( känns just nu förjävligt och ledsamt men det är ju även för Nils bästa, han behöver mer mat och vill ju dessutom inte ha av min goa mjölk mer...hans beslut!
Känns bara trist fall Nils skulle vara mitt sista barn..att inte få amma mer, att inte få ha en bebis till..jo, jag måste få fler barn..men först ska jag plugga och göra mitt bästa för att nå mina mål och bli polis!

Idag har vi varit i Kode och hämtat skyddsvästar till Niquita som hon har när hon jagar vildsvin men de skyddar förhoppningsvis även endel mot gråben..hua! Jag är sååååå sugen på en valp, vill ha, vill ha, vill HA! Vi får se när det blir parning men hoppas på att vi kan få en valp till våren eller ev sommaren...men det är låååångt dit!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback