Semlans dag!

Skrivet den 2009-02-24 klockan 12:55:26
Vakert väder! Solen skiner ute, men inne är vi....Nicole är sjuk och hemma från dagis!
Hon har feber, 39,6 nu för en stund sen, jag gick och la henne i sängen så nu sover hon!

Johan är iväg och skriver papper, han blir idag egen ägare av gården=)
sen fattas ju bara att jag köper en den av den...när jag får råd!
han ska köpa hem semlor till oss, mums

Igår kväll ringde mamma, det gick inte att höra vad hon sa, hon var helt hysterisk, hon bara stamma och flämtade. Jag ringde min moster så hon fick prata lite med mamma, för jag blev så illa berörd! jag är så tacksam för allt hjälp jag får av mina mostrar!
mamma ringde idag och hade tappat sin plånbok..igen, jag blir tokig...hon lär ju hitta den igen när hon nyktrar till, det brukar hon ju göra... sen när hon hittar den åker hon och handlar mer sprit!
I helgen är det ju stort kalas för mormor och jag hoppas att mamma kan uppföra sig!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback