Torsdag!

Skrivet den 2009-08-20 klockan 08:16:37
Idag ska jag åka för att handla något till Alva (johans mormor) som fyller år idag! Sen i em ska vi dit på kalas=)

Igår hade vi möte med vår nya förening, det gick väll ok, skulle jag kunna sänga!
Trestads Jakthunds Förening heter vi (ja eller efter skatteverket han godkänt det)
Ska jag vara riktigt ärlig så blev jag lite besviken på min sambo igår under mötet då jag fick framstå som en nolla, vilket inte var medingen från min sida, för jag vet vad jag kan och jag är väldigt villig att lägga ner min själ i denna förening, men det värkar vara annat som räknas...
Men nog om det, jag är inte långsynt på det viset!!

Nu ska jag förbereda Nicole inför dagis och klä på Nils, så vi kan åka och handla=)
Ha en bra dag!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses vad mycket jakt o grejer de är nu, varje helg =) Idag ska jag inte göra så mycket på dagen. o ikväll ska jag till Patrik Larsson på lite fest.

Kram kram

2009-08-22 | 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback