Måndag.

Skrivet den 2009-08-24 klockan 18:03:41

Idag har jag varit och tagit hand om rådjuret som Mattias sköt. Det va inte helt lätt med två arga barn med, men tillslut lyckades jag, men fick då se att det var säkert 10-20 små fästingar på varje arm!!!
Hem med rådjuret för att stycka, men hittade ingen såg för att ta av klövarna...fästingarna kröp överallt och jag ska vara ärlig, mycket tål jag, spindlar, möss, ormar mm.. men INTE fästingar!! Fy, jag ryser....

Andra delen av dagen var jag med Johan på en husdränering i Trollhättan, jag ska med i morgon också när Nicole är på dagis och Nils fick vara hos farmor!

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är lite dålig på att skriva nu tycker jag =P I måndags senast. oj oj oj ...

2009-08-28 | 16:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback