Måndag igen..

Skrivet den 2009-08-31 klockan 12:52:22
Helgen bara susar förbi och nu är det åter måndag..lite små trist men, bara att vänta in nästa helg=)
Helgen var bra, jag städade (som jag gör alla dagar) men nu lite mer, då jag trimmade Niquita med avart krita som färjade golv och mig...och barnen, de badade många gånger i helgen, hehe!
Jag träffade Malena och vi gick ut med hundarna och pratade (kommer sakna dig Malena när du åker) sen gick vi hem och kollade på film och åt godis, gott=)
Igår va jag och barnen på Torp och handlade lite byxor till Nicole och ett täcke till min stackars blöta häst.
Det var mysigt, Nicole kollade på en STOR bilbana som alla fick köra med och så åt vi korv och glass!

Idag har jag skurat golv och damsugit..fattar inte varför detta hus är så smutsigt!!
Skit överallt...tvätt, papper, leksaher, jord, sten, disk mm..
jag håller på att få höst depp och vi kommer in i september i morgon..lovande...
Tur att jakten med hund snart börjar och att vi snart renoverar i nya huset=)

  

Kommentarer
Postat av: Jennyli

Tack så mkt! Ja, undrar när bebissuget slutar infinna sig egentligen s Fast efter denna får det vara bra på ett tag! :-D Men ujj va mysigt de ska bli o snusa bebis igen! Synd att det är långt till april ;-)



Hur mår ni annars allihopa?

Kram!

2009-08-31 | 21:53:00
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback