Grytjakts helg

Skrivet den 2009-08-22 klockan 07:26:05
Johan har åkt iväg med våran camper för att vara med på grytjaktshelgen i kil som håller på Lör och Sön. De har prov i konstgryt och i naturgryt + grillning mm. En toppen helg tycker jag det låter som=) men jag är hemma med barnen och hundarna. Det är några som kommer för att jaga bock i helgen på våra och Joahns förälldras marker så en eftersöks hund måste ju vara hemma, man vet ju aldrig.

Vad som händer för mig idag vet jag inte, tvättsugan ska få mer matta idag, vilket jag ser fram emot då jag vill kunna ställa tillbaka vår tvättmaskin!!! Lite mycket som behöver tvättas just nu...sen skulle jag behöva ett torkställ, får se om jag åker och köper det.

Ser ut att bli en dag med sol=)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback