God morgon.

Skrivet den 2009-08-14 klockan 08:08:35
Idag ser jag fram emot solen som ska lysa på oss, och inte detta eviga regn! Igår åkte vi till skjutbanan och på vägen dit blev vi stumma av förvåning...det låg ett vitt täcke på marken ända upp till 40cm hagel föll i Trollhättan igår, det var som det låg snö på vägar och gräsmattor, som att åka in i vintern. Idag ska det vara mycket sol, och jag ska bara åka ner och handla lite nu på förmiddagen sen ska jag vara ute med barnen hela dagen! Jag skulle gärna ta med barnen ut i skogen med känner inte för att bära två barn...Nils sitter ju på ryggen men Nicole kan lätt bli trött och då går hon inte mer...jag får se om jag får med mig någon ut kanske=)

Vad ska ni hitta på idag?



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback