Torsdag

Skrivet den 2008-10-09 klockan 09:18:49
God Morgon!

Nu har jag lämnat Nicole på dagis och nu skall hon fottas, hoppas att hon är snäll och att det blir en bra bild.
Hon har rosa tjocktröja på sig ute och en söt vit tröja under för att ha på ensam kortet.
Morgonen var bra, Nicole ville bara ta på sig fort och åka..och hon ville ha kjol på sig..vilket jag tyckte va lite lite för ute fotot.

Jag var ju igår hos mamma och hämtade fönster, hon så okej ut men fy vad det luktar illa..och nu ligger förstret i bilen över en flytt kartong och min bil är nu förpestad, skall försöka lämna in det idag.
Jag skall ringa min moster sen och kolla när Maria på komunen kommer tillbaka, så vi kan ha ett krismöte och det är fort! Kan inte fatta hur fort en människa kan gå ner sig..
Jag döljer allt för de omkring mig, ja, inte johan då och Malena vet också hur jag mår och känner men på något sätt går det inte att gräva ner sig heller, jag måste vara stark och orka. Nu har jag ju mina barn som går först o främst och jag tycker inte att det skall vara familjens ansvar när en person missbrukar, men det går ut över oss och det känns som att alla är emot hur jag hanterar detta..men det är inte så lätt hande jag kunnat hade jag gjort mer och hade jag vågat hade jag struntat i allt!

Nu har vargen dödat en hund till:-( det var en gråhund på 1½ år, husse hittade pejlhalsbandet , svansenoch inälvor... nu är det tal om skyddjakt på en av vargarna nu under älgjakten! Borde bara vara på fler än en! Jag blir så arg! Nu släpper jag inte Niquita! Skall o titta på skyddsväst till henne på söndag ev har inte kollat om vi får komma bara.

Skriver sen
Kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback