Torsdag.

Skrivet den 2008-10-23 klockan 18:13:18
Hej!
Inatt sov jag från 11-06 och jag är ändå trött..trörrare än vanligt. Det är mörkt ute, önskar sommar igen! På tal om önskar så vet jag vad jag vill ha i julklapp, Jag vill ha Kent Box 1991-2008, den måste jag bara ha, 133 spår! kan det bli bättre??
Tänker fortafrande på när jag och Johanna var på konsäten i mars, det var underbart och en sådan kännsla det är att vara på en BRA Konsär, jag bara njööööt:-) Det är ett band som jag kommer se live fler gånger!

Idag har vi köpt nya broms skivor till volvon som var hel kass, måste bli klar tills i morgon, för jag skall på möte med mamma, moster Ann-sofie och kommunen, men jag får ta Johans bil om det kniper! Får se vart vi kommer på mötet..känns kasst just nu, då mamma ringde igår för att hennes "kille" är så arg och våldsam och nu skall hon flytta till min mormor..och det kommer INTE gå bra, får då blir det lika galet som sist och ja..bara skit med allt!

Skriver mer i morgon om jag hinner!
Kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback