Tiadag morgon!

Skrivet den 2008-10-07 klockan 09:37:43

Hejsan!
Nu har jag lämnat Nicole på dagis och tagit mig en smörgås, gott.
Väntar på ett telefonsamtal från en i stallet för vet skall komma ut idag..blev ej igår...jag hoppas på att det är mattias som kommer så jag kan rådfråga lite om Zenit..min lilla olyckskorp!

Måste ut till mamma och hämnta delar av ett fönster som måste lagas annars kostar de 7000kr! Enligt mamma var det så dåligt att de trillade ut men enligt hyresvärden är det mamma själv som orakat skadan och måste själv stå för kostnaden. Grannar klagar och som sagt så är hon uppsagd nu..känns skit vet inte vad jag ska göra??? jag är grymmt ledsen över att varken ha en mamma eller pappa...varför jag? och varför mina stackars barn, jag vill att de skall ha en mormor o morfar som bryr sig och kan känna sig trygga med!
pappa har inte hört av sig en enda gång..Johan ringde från BB när Nils var fördd och till svar fick han -jasså de hade jag ingen tanke på att det var nu....och sen dess är det tyst får honom! Känns som det ligger på honom att höra av sig nu..
Min farfar är iaf go, ringer och frågar hur vi mår mm..kul:-)

Ha en bra dag! Kram
/Zandra

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback