Söndag!

Skrivet den 2008-10-26 klockan 12:25:20
Hej!

natten var bra, ingen telefon som ringde.
Påratade med moster igår och min mormor hade pratat med mamma på em och då hade mamma sagt - Ring mig om 20 min och se pm jag lever! Stackars mormor, hon blev ju förtvivlad, efter det fick ingen tag på henne...hon svarade inte, allt bara för att skrämmas... Johan pratade med memmes ex som det ydligen är nu, han hade iaf pratat med mamma på kvällen!
Fan, här får vi kasta oss iväg nästan varje dag för att hon hotar med att ta sitt liv och sedan inte svarar...vad skall man göra? tillslut kan det ju vara alvar och då kanske vi skiter i det!! Det måste ju hända nått, jag ringer maria på kommunen i morgon och talar om hur helgen har varit och ser vad hon kan göra!

Annar är det ok, jag har fått i mig lite makaroner, igår åt jag soppa..proviva dryckerna går ju ner också! Känner med bara så liten och rädd..och som VÄRLDENS SÄMSTA MAMMA!!!
Detta tar musten ur mig
:-(

Kram till dig...om du kramar mig...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback