Onsdag em

Skrivet den 2008-10-08 klockan 12:46:28
Hej!

Nu har jag varti ute på en promenad med Nils och Niquita, det är underbart väder och solen skiner:-D
Nils setnsov och Niquita njöt, vi träffade en granne som också var ute med sin son och hund, kul:-)

Ringde mamma förut, så jag skall dit nu i em och hämnta delar av fönstret..hon blev sur för att ingen pratar med henne..lär väll inte bli gladare när hon får veta att hon e vräkt:-( Och jag kommer få skit för de..vet ej om jag skall säga det nu redan eller om hon skall få reda på det genom brevet hyresvärden skickar ut..hmmm
Och vart fan skall hon bo? Ingen hjälp? FAN!!!!! Orkar inte!
Får se hur jag mår när jag kommer hem sen..sjukt hu jag kan ogilla men egna mamma och ändå älska henne...
Vissa dagar hatar jag henne och allt hon förstört för henne själv många andra och mig själv.

Nu skall jag mata Nils
Ha det bra
Kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback