Ledsen!

Skrivet den 2008-10-23 klockan 22:16:10
Varför?

Jag pratade med mamma förut och skulle kolla det sist inför i morgon och säga vilken tid jag ska hämta henne, men till svar får jag skrik och att hon inte kommer följa med på något möte, att allt är på hittat och att om hon följer med på mötet kommer hon hamna på ett gruppboende utan djur så nu skulle hon bo i himlen!
Jag ringede moster och jag kommer att ringa mamma i morgon bitti för att se om hon har ändrat sig, om inte åker jag och ev moster ut och försöker få med henne...går inte det skall vi åka till mötet utan mamma och får du bestämma åt henne....
Jag har inget tålamod längre, blir arg för inget och vill bara gråta stora tårar, jag årkar inte men stänger inne allt även om jag vill ha ut det så gör kroppen inte sig av med det utan det sparas...jag är rädd!! jag är sårad!

Gog natt
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback