Jaha...och nu???

Skrivet den 2008-10-06 klockan 14:20:53
Ja, så ringde då min moster i förmiddags och det visar sig att min mammas hyresvärd ringt och sagt att nu är mamma uppsagd, detta betyder att min mamma inte har tak över huvudet nu och kommer därmed att hammna hos mormor vilket inte får hända för då kommer hemtjänsten att låta bli att komma för de inte gillar mammas beteende när hon dricker o så..men mormor är ju för snäll att säga nej så hon kommer ju släppa in mamma. Kommunen hjälper till med lägenhet men då får inte mamma ha djuren med sig och hon har hund och två katter...Lvm är mamma för frisk för..fast hon dricker, glömmer, blir snurrig, betalar inget, åker taxi till systemet på mormors bekostnad, bråkar, drar ut polisen mm..mm kroppen klarar ju inte hur mycket alkohol som hells men här räddas inte det som räddas kan utan mamma måste vara döende eller fara för annans liv för att få LVM igen..och jag vet ju hur jävla lång tid det tog för att hon skulle få det sist!! GRRRR!!! Förbannat! Jag vet varken ut eller in...hur fan gör man?
Hon går ju inte med på nått utan klarar sig själv tror hon...not..hon super ju bort alla pengar hon har noll koll på ekonomin.. och får inten hjälp..för mycket jävla lagar och regler!!!!!!!!!!!!

Tack för mig /Zandra
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback