Fredag!

Skrivet den 2008-10-17 klockan 10:03:34
Nämen hej:-)

Här är allt bra för dagen, Johan är iväg och styckar älg och jag är hemma med barnen! Vad vi ska hitta på idag vet jag inte än..men det är ju fint väder då det lutar åt att vi går ut en sväng snart.

jag var på Me&I party i onsdags, skit kul, jag ville köpa typ allt jätte fina kläder nu i höst men plånboken sade nej så det blev bara en ur söööt boddy med ben till Nils med Me&I igelkotten på rumpan och en tröja med kottarna på i samma färger till Nicole och en kjol som hörde till och så en tunika med godisar på:-D

Jag skall nu ta hand om lille Nils, hoppas det inte dröjer så länge innan jag hinner skriva igen.
Ha en bra dag!
Kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback