Fredag morgon!

Skrivet den 2008-10-10 klockan 08:26:02
God morgon!

Jag sov jätte bra i natt, och barnen med..Nicole vaknade kl 6 och ville kissa så drog vi oss till 7 och gick upp. Nicole är hemma idag och vi skall åka o handla lite till maten idag, och så tror jag att vi ska baka något för det tycker Nicole är så roligt:-D
Om det blir fint väder idag så ska jag ta kort på Nicole och Nils ute så vi kan göra fina julkort!

Jag ska få fint besök i morgon, hehe malena kommer hit och vi ska äta gott och ha kul! Johan ska ju på dan årliga älgmiddagen...tråkig gubbmiddag i mina ögon som alltid slutar i bråk för att alla är för fulla!

Jag ska ringa mamma sen och se vad hon har för egen lösning på lägenhet!! Men jag har redan ont i magen av det för hon kan bli vansinning om det är fel dag!

Det ser förjävligt ut här hemma och nu ska jag städa...

Kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback