Eftermiddag med pyssel

Skrivet den 2008-10-07 klockan 16:18:25
När Nicole kom hem från dagis satte vi oss och målade, det tycker Nicole är såå roligt favorit färgen är GRÖN:-)
den är snart slut hehe...
Hon målade en teckning som gick sönder men en som nu ligger på tork! jag målade jag me, en teckning med massa färger som jag vek till ett mönster!

Vet kom vid 13.30 till Zenit men jag skulle ju va på dagis kl 14.00 så någon pratstund blev det inte..bara spruta och åka.. får se om han är bättre nästa gång annars tar jag de då!

Nu lagar jag mat..blir gryta som jag gjorde igår, jätte gooood:-D
Grytbitar av älg
Svamp
Morot
Syltlök
vattenkastanj
Broccoli
soja
grädde
MUMMMSS:-D

Nu skall jag duka, hejdååå
Karm
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback