Det gör ont!

Skrivet den 2008-10-25 klockan 09:15:57

Hjälp!

Igår hade vi möte om mamma, för hon kom inte med. jag ringde på morgonen men hon var bara arg och hel virrig så jag åkte ut i hopp om att få med henne..men inte, så jag och moster fick gå på mötet själva! Vi kommer att åka till mamma i början av november och se hur det går. Men just nu är det akut. mamma ringde igår och Johan svarade, då hon säger -jag dööör..och sen inget mer..men när moster ringer är hon förvånad över våran oro??? natten var upp o ner för moromr ringde om mamma och hej o hå hela natten och morgonen..sms från mammas kille att hon är dålig..men det viste vi ju redan! Nu är Johan ute och ser om mamma är där för ingen får tag i henne??? Hon vehöver läggas in på osyk NU!
Detta tar på mig..jag är ledsen och sur och allt går ut över barnen och nu har jag fått dyspepsi (magkatarr) en vidrig sådan och jag får inte i mig annan en proviva dryck, allt får magen att rasa..jag mår illa, har kramper i tarmarna, är hungrig och har diaré:-( Vill inte att detta skall förstöra min ammning:-(
Jag trodde jag var stark! jag trodde jag skulle klara detta, men allt sammlas på hög i kroppen och nu årkar jag inte mer! Hoppas det går över snart! Jag skall prova att gå på ett möte för anhöriga till alkohlister!

/Zandra

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback