Aj, min mage!

Skrivet den 2008-10-27 klockan 15:00:49
Hej!

Nu är jag hemma igen, min moster ringde när jag var på väg till Nettan och talade om att mamma förmodligen brutit benet, så jag fick ringa upp mamma och frågade vad som hänt, men in till Näl skulle hon inte, så jag lovade att ringa tillbaka igen men nu har hon inte svarat på hela dagen. Min andra moster maria ringde förut och talade om endel saker om mamma som jag inte kommer skriva om just nu iaf. Polisen var på väg ut och prata om mammas anmälan mot hennes ex och jag skall vänta på att maria ringer igen och se vad polisen sa och då ringa mamma och se om hon skall in till Näl för att kolla knät. Jag vill vänta tills Johan har kommit hem innan jag flänger runt, för jag tar inte med mig barnen!

Någon vila hos Nettan blev det inte, jag hade kul och Nicole med men jag hade svårare att koppla bort allt med mamma än vad jag trott, åt makaroner som min mage bliv arg på:-(

Kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback