telefonen går varm

Skrivet den 2008-11-06 klockan 22:12:34
Skulle inte sagt att det varit tyst på telefonen förut. Nu har jag pratat med mamma, Johan med, jag har fått telefonsamtal från mormor och från moster och sms från mammas kille. Allt är rörigt just nu men mamma är inte bra ikväll och ringer o oroar mormor som i sin tur ringer oss andra...runt går det. Vi har sagt till mamma att vi kommer ut i morgon fm men det har hon väll glömmt..känns förjävligt nu.

Nils blev arg på tutten ikväll, så som Nicole var när hon ville sluta amma...jag vill inte..han får inte sluta nu! fan jävla skit! detta får inte förstöra för mig och mina barn!!

har så jätte mycket som skall göras i morgon...tror dagaen kommer gå åt helvete...magen är ras..:-(

FAN!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback